loading...
دل نوشته
فاضله بازدید : 3 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

به سلامتی خودم...چرا؟؟؟؟   که با همه خندیدم،همه رو دلداری دادم،نگران همه

شدم،به همه اهمیت دادم وبغض خیلی هارو تبدیل به خنده کردم ولی هیچکس

نفهمید تو دلم چی میگذره...هیچکس....


به سلامتی رفیقی که یه روز میاد سر خاکم اما نمیتونم جلوش پاشم!!!ولی خیالم

راحته که خاک زیر پاشم.


به سلامتی اون روزی که تک تکتون واسم مشکی بپوشید،بیایدسر مزارم غبار

سنگ قبرمو کنار بزنید وببینید نوشته:زنده بودم کجا بودید؟؟؟


به سلامتی روزی که اسمم بیاد رو زبون رفیقام ... پوزخند بزنن وبا پشت دست

اشکاشونو پاک کنن وبگن هی!کی فکرشو میکرد بمیره!!!


به سلامتی رفیقایی که تلخ میخورن اما شیرین صحبت میکنند،به سلامتی خودمون

که همیشه تو سینمون حبس میکشیم ولی افسوس ملاقاتی نداریم.


به سلامتی دلی که خواست اما فراموش نکرد ...تنگ شد واسه رفیقی که

شکوندش وتنفرو واسش معنی کرد..اما این دل قصه ی ما.....تو مرامش فراموشی

نبود.

بسلامتی همه ی رفقایی که نه دنیا عوضشون میکنه ونه من با دنیا عوضشون

میکنم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 178
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    آوازک

    
  • انجمن